معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ارسال کمک‌های مردمی شهر تهران به استان‌های خوزستان و لرستان، گفت: ۵۰۰ نفر از نیرو‌های شهرداری تهران در ۳ استان سیل زده فعالیت می‌کنند.

اعزام ۷۰ کامیون حامل کمک‌های مردمی تهران به استان‌های خوزستان و لرستانمجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعزام ۷۰ کامیون حامل کمک‌های مردمی و شهرداری تهران برای امدادرسانی به سیل زدگان استان‌های خوزستان و لرستان که صبح امروز از پارکینگ حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت، اظهار کرد: این کامیون‌ها اقلام خوراکی، بهداشتی و لوازم منزل سیل زدگان را به دست آن‌ها خواهند رساند.

وی تصریح کرد: اقلامی که از سوی مردم جمع آوری شده بیشتر شامل مواد خوراکی و بهداشتی مانند برنج، حبوبات و همچنین روغن‌های خوراکی برای استفاده در طبخ غذا است.

یزدانی بیان کرد: علاوه بر این ۱۰ کمپرسی، ۲ لودر و یک میلی لودر به این استان‌ها ارسال خواهند شد.

فعالیت ۵۰۰ نفر از نیرو‌های شهرداری تهران در سه استان سیل زده

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ۱۵۰ نفر از نیرو‌های شهرداری در خوزستان مستقر هستند، گفت: در مجموع در سه استان خوزستان، لرستان و گلستان ۵۰۰ نفر از نیرو‌های شهرداری خدمت رسانی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: فعالیت ۲۵۰ نیروی شهرداری تهران در «پلدختر» / تخلیه کامل گل و لای


وی در خصوص سایر اقلامی که به مناطق سیل زده توسط این کامیون‌ها ارسال می‌شود، تصریح کرد: این اقلام شامل آب معدنی، فرش، پتو، کنسرو، رختخواب، البسه، اجاق گاز، تلویزیون، یخچال، مواد بهداشتی و شوینده، ابزار آلات، تن ماهی و ماشین آلات سنگین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار