رقابت های اسکیت ماراتن قهرمانی آقایان و بانوان کشور، گرامیداشت حاج "محمد صنعتی" همزمان با روز معلم به میزبانی کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رییس و تعدادی از اعضای هیئت اسکیت استان کرمان به دیدار نوروزی حاج "محمد صنعتی"، رییس انجمن پیشکسوتان ورزش استان رفتند و از خدمات چندین و چندساله ی وی در عرصه ی ورزش تقدیر کردند.

در این دیدار، امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و اعیاد با خیر و برکت شعبانیه از خدمات چندین و چندساله حاج محمد صنعتی در بخش‌های مختلف از جمله عرصه ورزش تقدیر و تشکر کرد و از وی به عنوان فردی تأثیرگذار در تاریخ ورزش استان نام برد که در همه ادوار در یاد‌ها و ذهن‌ها به یادگار خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه اسکیت کرمان برای نخستین بار به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم، میزبان یکی از بزرگترین رویداد‌های ورزشی این رشته در سطح کشور است، از حاج "محمد صنعتی"به عنوان یک معلم دلسوز و خدوم در عرصه ورزش نام برد و پیشنهاد داد به منظور ادای دین جامعه ورزش اسکیت استان به این معلم بزرگ، این رویداد با عنوان گرامیداشت حاج "محمد صنعتی"، همزمان با روز معلم برگزار شود.

رقابت های اسکیت قهرمانی کشور، گرامیداشت حاج "محمد صنعتی" ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۸ با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان و رده های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری رقابت های اسکیت ماراتن قهرمانی آقایان و بانوان کشور در کرمان

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار