مدیر آموزش و پرورش بهبهان از آغاز ثبت نام داوطلبان احراز پست مدیریت مدارس شهرستان در سامانه الکترونیکی انتخاب و انتصاب مدیران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی، مدیر آموزش و پرورش بهبهان پور، گفت: فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس که در سال قبل به صورت آزمون کتبی حضوری منطقه ای در شهرستان برگزار شده بود، در سال جدید به شکل سیستمی همزمان با سراسر کشور و دیگر مناطق و نواحی خوزستان اجرا می شود.

وی افزود: به این منظور از اسفندماه سال 1397 کمیته و دبیرخانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در آموزش و پرورش تشکیل شد که مطابق با تقویم اجرایی دریافتی از اداره کل استان، درحال انجام وظایف ستادی هستند.

عبدی پور با اشاره به جمع آوری اطلاعات مدیریتی مدارس، عنوان کرد: مشخصات مدارسی که درسال تحصیلی آینده نیازمند مدیر جدید هستند در سامانه مربوطه بارگذاری شده است و از هم اینک داوطلبان متقاضی احراز پست مدیریت این مدارس می توانند تا پایان فروردین ماه نسبت به ثبت نام الکترونیکی در این سامانه اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: کلیه همکاران متقاضی فرهنگی واجد شرایط لازم می توانند جهت ثبت نام به سامانه های entekhab.medu.ir وhamgam.medu.ir مراجعه کنند.

وی یادآور شد: پس از ثبت نام کلیه داوطلبان، سوابق پرسنلی و عملکردی آن ها بررسی شده و در صورت تأیید شرایط، در مرحله دوم باید در آزمون الکترونیکی ـ حضوری شرکت کنند و حداقل 60 درصد نمره آزمون را به دست آورند.

عبدی پور با بیان اینکه مصاحبه حرفه ای شغلی مرحله سوم این فرآیند شغلی است، اضافه کرد: مطابق دستورالعمل های موجود، انتصاب مدیران مدارس صرفاً از میان آن دسته از همکاران فرهنگی انجام می شود که مراحل فوق را طی کرده اند.

گفتنی است: جمشید شجاعی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش به عنوان دبیر کمیته انتخاب و انتصاب مدیران به مدارس بهبهان معرفی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.