جلسه کمیته انتخاب و انتصاب مدیران و الکترونیکی شدن فرایند گزینش مدیران در مدارس شهرستان باغملک برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،با حضور مختار‌نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک، کمیته انتخاب و انتصاب مدیران سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در سالن جلسات ساختمان اداری آموزش و پرورش باغملک تشکیل شد.

نیک مقام در این نشست با تاکید بر نقش کلیدی مدیران در مدارس گفت: توجه ویژه به اصل شایسته سالاری و نگاه جامع به مولفه‌های تجلی این اصل، ضرورت بهره گیری از روش‌های نوین در انتخاب مدیران مدارس را بیش از پیش نشان می‌دهد.

وی افزود: بر اساس اجرای سیاست‌های اسناد بالا دستی به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و شیوه نامه نظام راهبردی مدرسه محوری، سال گذشته فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در کلیه مراکز استان‌ها مبتنی بر ثبت درخواست در سامانه الکترونیکی صورت گرفت.

مدیر آموزش و پرورش باغملک عنوان کرد: مطابق با دستور عالی‌ترین مقام وزارت، انتخاب و انتصاب مدیران در سال تحصیلی آینده در همه مدارس نواحی و مناطق کشور به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: تشکیل کمیته انتخاب و انتصاب مدیران نخستین گام در اجرای شیوه نامه جدید است و در ادامه پس از نیاز سنجی‌های لازم، فهرست مدیران مدارس سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تدوین می‌گردد.

گفتنی است: در این نشست، نظام زارعی چمنی معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش باغملک به عنوان دبیر کمیته انتخاب و انتصاب مدیران معرفی شد.

انتهای پیام/م

الکترونیکی شدن انتصاب مدیران مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.