جلسه بررسی انتصاب مدیران و بازگشایی مدارس همچنین فعالیت ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش باغملک برگزار شد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مدارسی که به دلیل بازنشستگی مدیرانشان و یا دلایلی به غیر از بازنشستگی نیاز به انتصاب مدیر جدید دارند باید در سامانه الکترونیکی ثبت شوند تا در ادامه متقاضیان بتوانند برای مدیریت این مدارس اقدام کنند.

نیک مقام افزود: بررسی تایید سوابق پرسنلی و عملکرد داوطلبین و استعلام حراستی تا پایان اردیبهشت ماه انجام می‌شود و آزمون حضوری الکترونیکی برای داوطلبان در سطح مناطق از اول تا پایان خرداد ماه برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش باغملک از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اهداف دوره تحصیلی، برنامه درسی ملی، آیین نامه اجرایی مدارس، آیین نامه هادایت تحصیلی، دانش عمومی مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و اصول راهنمایی و مشاوره را عمده سر فصل‌های آزمون حضوری داوطلبان انتصاب مدیریت مدارس دانست.

گفتنی است: در زمان انتصاب فرد به عنوان مدیر، لازم است از خدمت سنواتی وی حداقل ۴ سال تا بازنشستگی باقی مانده باشد.

وی بیان داشت: از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا دیروز ۲۴۶۴ نفر مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان باغملک پذیرش شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت.

نیک مقام با اشاره به آمار تفکیکی مسافران نوروزی تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی ۲۰۱۷ فرهنگی در قالب ۴۱۴ خانوار و ۲۹۱ کارمند دولت در قالب ۶۶ خانواده و همچنین سه خانواده به صورت آزاد در مدارس باغملک اسکان داده شدند.

مدیر آموزش و پرورش باغملک در پایان ضمن تقدیر از اعضای ستاد اسکان نوروزی یادآور شد: اعضای ستاد و سرایداران نقش بسیار مهمی در پذیرش و جذب مسافران نوروزی داشتند که با روی خوش و رفتار شایسته موجبات رضایتمندی مسافران را در ایام نوروز فراهم کردند.

گفتنی است: تمام ۶۰ کلاس و سیزده آموزشگاه ستاد اسکان نوروزی در باغملک با پایان یافتن تعطیلات، امروز در ادامه فرایند آموزشی پذیرای دانش آموزان و معلمان هستند.

انتهای پیام/م

آغار فعالیت مدیران مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.