معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری جلسه توجیهی با دانش آموزان برگزیده مرحله اول المپیاد‌های علمی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز یحیی قدری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گفت: با هدف تقدیر از دانش آموزان منتخب المپیاد‌های علمی و مربیان همراه، نشستی صمیمی و دوستانه در دفتر معاونت آموزشی برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان فعال و ساعی شهرستان بهبهان به طور مستمر در مسابقات و جشنواره‌های علمی شرکت می‌کنند که این حضور نشان از استعداد بالا و علاقمندی آنان برای شکوفایی استعداد‌ها و توانمندی هایشان دارد.

قدری اضافه کرد: در این جلسه از دانش آموزان برگزیده مرحله اول المپیاد‌های علمی خواسته شد نظرات و نیازمندی‌های خود را بیان کنند تا در جهت برنامه ریزی بهتر برای رفع نیاز‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدامات لازم انجام شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان در پایان از زحمات مربیان پرتلاش و دانش آموزان توانمند سپاسگزاری کرد و طاهره فسحت را به عنوان سرپرست علمی دانش آموزان دختر برگزیده و مصطفی فوادی را به عنوان سرپرست علمی دانش آموزان پسر برگزیده مرحله اول المپیاد‌های علمی معرفی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.