مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برپایی مراسم تجلیل از مدیران مدارس متوسطه دوره دوم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: مدیران خط مقدم و سنگربانان کلیه فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و پشتیبانی در مدارس هستند که بار مشکلات و سختی‌ها بر دوش آنان قرار دارد و امروز زمان مناسبی است که صمیمانه از تلاش‌های بیدریغ آنان تشکر کنیم.

وی در ادامه با اشاره به صدرنشینی استانی و کسب موفقیت‌های آموزش متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش بهبهان و وجود رابطه تعاملی و دوستانه در این دوره، افزود: همدلی، همگرایی و حس همکاری اثربخش در جهت پیشبرد اهداف اموزشی و پرورشی در رابطه بین مدیران با عوامل اجرایی و آموزشی مدارس خود و با کارکنان اداری ارزشمند بوده و ستودنی است.

عبدی پور عنوان کرد: تلاش کنیم تا با اندیشه، رفتار، گفتار و کردار شایسته رضایت خداوند را در عرصه تعلیم و تربیت به دست آوریم.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: توسعه پایدار هر جامعه‌ای در گرو پیشرفت و تعالی آموزش و پرورش آن جامعه بوده و لازمه هر رشد و ارتقایی داشتن برنامه مدون، تفکر محور و اندیشه گرا است.

وی با بیان اینکه هر برنامه‌ای با داشتن ۲ شاخصه مقبولیت و مشروعیت موفق و کاربردی خواهد بود، بیان داشت: امیدوارم مدیران در سال آینده بر اساس برنامه توسعه و برنامه‌ی عملیاتی در راستای ارتقاء، کیفی آموزش و پیشرفت علمی و پرورشی دانش آموزان نهایت تلاش را بکار ببندند و کسب هر درصد رشد در این مسیر ارزشمند است.

عبدی پور با عنوان این مطلب که ایده ال گرا نباشیم، ادامه داد: در مسیر حرکت به مولفه‌های موثر در مدارس نگاه مثبت داشته باشیم و وضعیت موجود را به ممکن برسانیم.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان تصریح کرد: با توجه به رشد فزاینده آسیب‌های اجتماعی و در معرض خطر بودن دانش آموزان بویژه مدارس عادی موقعیت روانی، اخلاقی و تاب آوری مدارس خود را با دقت بررسی کرده و در راستای آن اقدامات ثمربخش صورت پذیرد.

همچنین سیروس حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: آزادگان عزیز در دوران اسارت، به عشق میهن و برای سرافرازی این مرز و بوم تلخى اسارت و دوری از خاک و وطن و عزیزان خود را تحمل کردند.

وی افزود: پایداری و استقامت این عزیزان جمهوری اسلامی را روسفید و صبوری خانواده‌ها و مادرانشان که نشانی از صبر زینبی دارد ایران اسلامی را در جهان سربلند کرد.

انتهای پیام/م

بگزاری مراسم تجلیل از مدیران مدارس در بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.