کشاورزان نرخ مصوب حمل بار را پرداخت کنند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: کشاورزان هفت شهرستان جنوبی استان کرمان برای حمل محصولات کشاورزی خود بدون واسطه با شرکت‌های حمل و نقل و باربری‌ها قرارداد حمل منعقد کنند.

کشاورزان نرخ مصوب حمل بار را پرداخت کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی محمودی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در حاشیه بازدید از روند فعالیت شرکت‌های حمل و نقل در شهرستان رودبار با اشاره به طرح نظارت بر حمل و نقل محصولات کشاورزی و رصد فعالیت شرکت‌ها در شهرستان‌های جنوبی استان گفت: با توجه به روند افزایش برداشت محصولات کشاورزی به ویژه گوجه و هندوانه در شهرستان رودبار جنوب تیم‌های بازرسی و نظارت اداره کل و شهرستان رودبار جنوب به صورت مستمر و میدانی بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل نظارت کامل دارند.

وی افزود: با توجه اینکه در تعطیلات عید و روز‌های ابتدایی سال جدید به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور و جنوب استان تردد کامیون‌ها با اعمال محدویت رو به رو شد که سبب کاهش ورود ناوگان به منطقه را در پی داشت که در حال حاضر این روند به حد نرمال رسیده و هیچ گونه کمبودی در زمینه کامیون برای حمل محصولات وجود ندارد.

محمودی تصریح کرد:کشاورزان هفت شهرستان جنوبی استان برای حمل بار محصولات کشاورزی خود بدون واسطه، با شرکت‌های حمل و نقل و باربری‌ها قرارداد حمل منعقد کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: در این فصل از تمام ظرفیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای سامان دهی حمل و نقل استفاده می‌کنیم و در زمینه برخورد با متخلفان به ویژه شرکت‌های حمل و نقل، کمیسیون ماده ۱۲ فعال و با کوچکترین تخلفی که سبب ضایع شدن حقوق کشاورزان به عنوان صاحبان بار و رانندگان شود، برخورد جدی می‌شود.

مجتبی محمودی از کشاورزان خواست ضمن درخواست و رویت جدول قیمتی حمل بار نرخ مصوب را به شرکت‌های حمل و نقل پرداخت کنند و در صورت مشاهده تخلف موارد را به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های محل حمل بار و یا شماره تماس ۰۳۴۴۳۳۵۲۱۳۹ اطلاع دهند.
انتهای پیام /ح

لزوم رعایت نرخ مصوب شرکت های حمل ونقل درجنوب

برچسب ها: حمل و نقل ، نرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.