فرمانده سپاه فجر استان فارس از استقرار نیرو‌های مهندسی و جهادی سپاه فجر این استان برای ارائه خدمت‌رسانی در استان خوزستان خبرداد.

استقرار نیروهای مهندسی و جهادی سپاه فجر در خوزستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه بازدید از نیرو‌ها و تجهیزات مهندسی سپاه فارس در استان خوزستان، اظهار داشت: نیرو‌های جهادی سپاه و بسیج فارس به همراه تجهیزات و ماشین آلات مهندسی سپاه فجر به منظور امداد رسانی به مردم سیل زده، تسهیل فرآیند اسکان مردم در مناطق امن در صورت نیاز و ترمیم سیل بند‌ها در استان خوزستان مستقر شده‌اند.

وی افزود: علاوه بر تیم‌های مهندسی، یک تیم پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و یک آشپزخانه با ظرفیت پخت سه هزار پرس غذای گرم توسط سپاه فجر فارس در استان خوزستان استقرار یافته‌اند.

غیاثی با بیان اینکه سپاه فجر تا پایان فرآیند امدادرسانی و خدمت رسانی در کنار مردم آسیب دیده خوزستان است، گفت: نیرو‌های جهادی سپاه و بسیج فارس در منطقه‌ای به وسعت ۴۰۰ کیلومتر مربع در غرب اهواز و با جمعیت ۳۵ هزار نفر در حال خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در خط مقدم امدادرسانی و خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل در کشور حضور فعال دارند از روحیه جهادی و ایثار پاسداران و بسیجیان فارس، تجلیل کرد و افزود: یرو‌های مهندسی سپاه فجر و گروه‌های جهادی بسیج فارس بصورت همزمان در حال امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های لرستان و خوزستان هستند.
انتهای پیام/م

استقرار نیروهای مهندسی و جهادی سپاه فجر در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.