مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در قله معنویت و اقتدار نظام هستند و در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کنند.

پاسداران انقلاب اسلامی در قله معنویت و اقتدار نظامی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: تهدید‌های آمریکا هیچ گونه تاثیری بر حرکت انقلابی سپاه نخواهد داشت و پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش با سرعتی روز افزون در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر خواهند داشت.

وی  با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، افزود: آنچه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از سایر نیرو‌های نظامی جهان متمایز می‌کند معنویت دینی و اتکای به قدرت الهی است و امروز پاسداران انقلاب اسلامی در قله معنویت و اقتدار نظامی هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به یکی از پرقدرت‌ترین نیرو‌های نظامی و دفاعی در سطح منطقه و جهان تبدیل شده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو بوده و عملکرد درخشانی داشته است، گفت: آنچه امروز در فضای سپاه مشاهده می‌شود یکی از میراث به جا مانده از یاران با وفای حضرت سید الشهدا (علیه السلام) است و دلیل علاقمندی مستضعفان و آزادی طلبان جهان به نیرو‌های سپاه همین موضوع است.

وی با بیان اینکه سپاه و پاسدار انقلاب اسلامی در خدمت رسانی به مردم پیشگام هستند، گفت: نیرو‌های سپاه و بسبج در حادثه سیل اخیر نشان دادند در امداد رسانی به اقشار مختلف ملت ایران با تمام توان به میدان عمل وارد شده اند و تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان ابنکه آمریکا از پیروزی‌های سپاه در نبرد با تروریست‌ها در منطقه بسبار عصبانی است، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش با سرعتی روز افزون در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر خواهند داشت.
انتهای پیام/م

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.