مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: ۱۲ تیم بسیج جامعه پزشکی در منطقه سیل‌ زده شهرک سعدی شیراز استقرار دارند.

استقرار تیم بسیج جامعه پزشکی فارس در مناطق سیل زده شیرازبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرخ بهارلویی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس بیان کرد: در روز نخست سیل شیراز، چهار تیم پزشکی تا ساعت دو بامداد از کمپ‌ها بازدید و خدمات درمانی به مسافران نوروزی و افراد سیل زده ارائه شد.

وی تصریح کرد: در روز دوم نیز ارائه خدمات با ۱۲ تیم پزشکی ادامه یافت که کمپ‌های اسکان مسافران را پوشش داده و در روز سوم آرامش نسبی در منطقه برقرار شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان فارس ادامه داد: در شهرک سعدی حداقل ۲۰ پزشک عمومی، ۲۰ پرستار، ۲۰ روانشناس و ۲۰ نفر ماما حضور داشتند که به سیل زدگان خدمات رایگان ارائه دادند.

بهارلویی اضافه کرد: در مجموع بسیج جامعه پزشکی از ۱۱ هزار نفر بازدید و ۷۰۰ نفر بیمار نیز ویزیت رایگان شده که در همان مکان نسبت به دریافت دارو اقدام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تیم‌های پزشکی به همراه اتوبوس اورژانس در منطقه سعدی شیراز فعال بوده و نسبت به ارائه خدمات‌رسانی مشغول هستند، اظهار کرد: این اقدامات درمانی با همکاری بهداری سپاه فجر، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شبکه بهداشت شهدای والفجر، و هلال احمر در حال انجام است.

انتهای پیام/ت

ارائه خدمات پزشکی به مناطق سیل زده در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.