استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم، بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایرانند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ معتمدیان  استاندار خراسان جنوبی که امروز به شهرستان زیرکوه سفر کرده است در جمع مردم  زهان درمسجد جامع این شهر افزود: نظام ما مبتنی بر حضور مردم است و هرجا به مشکل برخوردیم مردم در صحنه حضوریافتند و مشکلات کنونی هم به خواست خداوند با حضور مردم حل می شود.
 
وی افزود: همه ما خدمت گذار مردم هستیم و هیچ شأنی بالاتر از خدمتگذاری به مردم نداریم و بهترین لحظات ما لحظاتی است که مشکلی از مشکلات مردم حل شود .
 
معتمدیان ادامه داد: شرایط کشور حساس است و دولت و همه سطوح مدیریتی به مشکلات واقف هستند و اگر قرار است تحولی اتفاق بیفتد باید موجب پیشرفت و آبادانی شود.
 
استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: شکاف بین مناطق برخوردار و کم برخوردار باید کم شود بنابراین تلاش داریم عدالت اجتماعی در خصوص توزیع امکانات و حل مشکلات رعایت شود.
 
وی هدف از سفرهای شهرستانی خود را بررسی بدون واسطه مشکلات مردم عنوان کرد و افزود: با یک تیم کارشناسی، مشکلات موجود مورد بررسی قرار می گیرد و برای رفع آن برنامه ریزی خواهد شد.

معتمدیان با بیان اینکه تسهیلات کم بهره برای تعاونی ها در دستور کار قرار دارد و لازمه ارائه آن به مردم، ارائه طرح و برنامه است گفت: به مردم توصیه می کنم دنبال انجام کار مشارکتی باشند .
 
استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: 97  درصد تولید زرشک کشور مربوط به خراسان جنوبی است اما درصد ناچیزی از عواید این محصول به جیب مردم می رود و چند برابر درآمد به جیب واسطه ها و دلال ها می رود که این جای کار و جای سؤال دارد.
 
وی افزود: کاشت زرشک باید توسعه پیدا کند و ما تلاش خواهیم کرد فرآوری محصولات استراتژیک در استان انجام و گمرکات تخصصی این محصولات در خود استان راه اندازی شود.
 
معتمدیان افزود: همه ۳۰ شهر خراسان جنوبی و ۶۰ درصد روستاهای استان به نعمت گاز دسترسی پیدا کرده اند و تلاش داریم تا پایان دولت، صد درصد روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند شوند.
 
بازدید از روستاهای زردان و فندخت برای بررسی مشکلات آب شرب و گازرسانی به این روستاها، دیدار مردمی در مسجد جامع آبیز، بازدید از ناحیه صنعتی حاجی آباد، مرکز بهداشتی درمانی شاهرخت و ایستگاه پمپاژ آب منطقه گردشگری تجنود، شرکت در شورای تأمین شهرستان زیرکوه، میز خدمت مسئولان در مسجد جامع حاجی آباد، دیدار با خانواده جانباز مهدی میری، دیدار با منتخبان،‌ معتمدان و شوراهای شهرستان و نشست جمع بندی سفر در فرمانداری زیرکوه، برنامه های سفر استاندار به این شهرستان است. 
 
انتهای پیام / ط آ

سفر استاندار به شهرستان زیرکوه

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.