۹۹۳ میلیون و ۸۰۸ هزار تومان کمک معیشت پارسال به مددجویان زیر پوشش در رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با بیان اینکه هزار و ۹۲۸ خانوار در این شهرستان تحت حمایت قرار دارند، گفت:۵۰ درصد مددجویان به دلیل فوت سرپرست، ۳۸ درصد به علت از کارافتادگی سرپرست، چهار درصد به دلیل بیماری سرپرست و مابقی به دلیل مسائلی مانند طلاق و زندانی تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی افزود: کمیته امداد برای توانمند سازی خانوار‌های تحت حمایت به آن‌ها خدمات مختلفی مانند فرهنگی، درمانی وعمرانی ارائه می‌دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با بیان اینکه به ۵۵۱ نفر از مددجویان کمک موردی به ارزش ۱۶۱ میلیون و ۶۹۱ هزار تومان طی سال گذشته پرداخت شده است، گفت:۴۸ درصد خانوار‌های تحت حمایت این نهاد در رامسر شهری و ۵۲ درصد از آنان ساکن در مناطق روستایی هستند.

سرایی افزود: برای توانمندسازی خانوار‌ها و خروج از چرخه حمایت کمیته امداد، پسران تحت حمایت این نهاد که به علت فوت و سرپرستی خانواده را برعهده دارند، از تسهیلات سه‌گانه خدمت سربازی که شامل معافیت از خدمت سربازی، انتقال به محل سکونت و کاهش تعرفه کارت معافیت است، بهره مند می‌شوند.

وی گفت: افرادی که از خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند، بلافاصله در اولویت تسهیلات اشتغال کمیته امداد قرار گرفته و با نظارت مداوم و پیوسته این نهاد به خودکفایی می‌رسند.
 

انتهای پیام/آ

۹۹۳ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان رامسری پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.