۴۴۸ نفر از خیران حمایت مادی و معنوی ۱۵۸ نفراز ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد گلوگاه را به عهده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدرضا یعقوبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گلوگاه گفت: حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین  پارسال ۴۶۰ میلیون و ۱۴۸ هزار تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند، که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود:با مشارکت خیران، تمامی ایتام تحت حمایت این نهاد ازکمک حامیان برخوردار هستند و همکاری آن‌ها نیاز ایتام و فرزندان طرح محسنین در بخش‌های درمانی، مسکن، تحصیلی، معیشتی و اشتغال برطرف می‌شود.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گلوگاه گفت: کمک‌های حامیان باعث رشد و تعالی زندگی کودکان و فرزندان محروم در این شهرستان شده است به‌طوری‌که هم‌اکنون شاهد کشف استعداد‌های تحصیلی و معنوی مهم در بین این کودکان از جمله نخبگان تحصیلی و حافظان قرآنی هستیم.
 
یعقوبی با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار گلوگاه و حامیان خیر گفت:مردم نوعدوست این شهرستان می‌توانند به منظور کمک به ایتام و فرزندان محسنین، با شماره گیری #۰۰۲۹*۷۴۱* از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر بادرج شناسه واریز، اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۱۱۳۳۲۴۳۵۴۵ تماس حاصل کنند.
 
هزار و ۷۰۰ خانوار معیشت بگیر در گلوگاه از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.
 
انتهای پیام/آ
 
 

کمک حامیان به ایتام ۲۸ درصد افزایش  یافت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.