رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در تعطیلات نوروز امسال پنج میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۲۴ تردد در جاده‌های مواصلاتی کردستان به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته ۱۲.۶ درصد کاهش داشته است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در تعطیلات نوروز سال گذشته، ۶ میلیون و هفت هزار و ۱۴۰ مورد تردد در استان به ثبت رسیده بود که امسال با کاهش ۱۲.۶ درصدی تردد‌ها مواجه هستیم.

دانش زندی افزود: درمدت یادشده محور سنندج - موچش با ۲۱۷ هزار و ۲۵۱ مورد پرتردد‌ترین محور از بین ۵۲ محور مواصلاتی فرعی و اصلی استان بوده است.
وی گفت: در ورود ۷۷۹ هزار و خروج ۷۶ هزار خودرو از استان را داشتیم که پرترددترین روز در ۲۹ اسفند پارسال و کم ترددترین در ۱۲ فروردین امسال بود.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان همچنین به بارش برف و باران هم اشاره کرد وگفت: راهداران در بارندگی‌های اخیر ۱۷ هزار و ۹۱۹ کیلومترباند از راه‌های این استان را برف روبی کردند.

زندی با بیان اینکه  راهداران استان  ۳۳۶ مورد ریزش برداری انجام دادند، گفت: در روز‌های بارندگی هزار و ۸۸ خودرو رهاسازی و ۲۱۰ مسافر در راهدارخانه‌های استان اسکان یافتند.

گفتنی است؛ ۴۷۵ راهدار کردستان در طرح نوروزی از ۲۵ اسفند پارسال آغاز و تا ۱۷ فروردین آماده باش بودند.

انتهای پیام/م

 

 

 

برچسب ها: راهداری ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.