معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رزمایش پرتوی استان بوشهر برگزار می‌شود.

رزمایش پرتوی استان بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی در نشست کارگروه قرارگاه پرتوی استان بوشهر افزود: رزمایش پرتوی استان بوشهر در سال جاری برگزار می‌شود که در این زمینه نشست‌های متعددی برای ایجاد هماهنگی صورت گرفته است.

وی به اهمیت موضوع آموزش اشاره کرد و ادامه داد: فارغ از اینکه زمان رزمایش کی خواهد بود، تکلیفی داریم برای تکمیل آموزش‌ها و باید این آموزش‌ها را به پایان برسانیم تا تکلیف دستگاه‌های استان در این زمینه خاتمه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در ارتباط با تجهیزات نیز بیان کرد: بخشی از تجهیزات فرستاده شده است و باید دغدغه‌های تجهیزات مرتفع شود و آخرین وضعیت تجهیزات تعیین تکلیف شود.

وی در ارتباط با زمان برگزاری رزمایش نیز تصریح کرد: اگر رزمایش در اردیبهشت انجام نشود مجبوریم در فصل گرما این رزمایش را برگزار کنیم که با سختی‌هایی روبرو است و امیدواریم رزمایش پرتوی بوشهر در اردیبهشت برگزار شود.

خورشیدی تاکید کرد: پدافند غیرعامل و نیروگاه اتمی هماهنگی لازم را داشته باشند تا رزمایش در زمانی مناسب برگزار شود تا مجبور به برگزاری رزمایش در فصل گرما سال نشویم.

انتهای پیام/م

امیدواریم رزمایش پرتوی بوشهر در اردیبهشت برگزار شود

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.