نایب رئیس مجلس گفت: ملت ما با قدرت ایستاده و از نیرو‌های مسلح و سپاه مقتدر دفاع خواهد کرد.

پژمانفر: آمریکا غلط می‌کند نیرو‌های نظامی ما را تروریست اعلام کند/ پزشکیان: با قدرت از نیرو‌های مسلح و سپاه دفاع می‌کنیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ فروردین ماه) پارلمان، در تذکری خطاب به مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: خوب بود در نطق پیش از دستور امروز، در مقابل تلاش آمریکا برای قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی موضع‌گیری می‌کردید.

وی با بیان اینکه ملت و مجلس از سپاه حمایت می‌کنند، تاکید کرد: اگر آمریکا اقدامی کند، ما هم در منطقه و در دنیا نیروهای آمریکا را هدف قرار می‌دهیم.

سلیمی تصریح کرد: من تقاضا دارم در این رابطه نظر مجلس شورای اسلامی که حمایت یکپارچه از نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران است، اعلام شود.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات در تذکری گفت: آمریکا غلط می‌کند نیرو‌های نظامی ما را تروریست اعلام کند، ارتش آمریکا تروریست است.

وی افزود: آمریکا در تمام دنیا حضور دارد و به تمامی ملت‌های دنیا ظلم می‌کند.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر پژمانفر گفت: آمریکا هر چقدر می‌خواهد از این حرف‌ها بزند؛ ۴۰ سال است که این حرف‌ها را تکرار می‌کند، اما ملت ما با قدرت ایستاده و از نیرو‌های مسلح و سپاه مقتدر دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار