نایب رئیس مجلس گفت: قرار بود دولتی‌ها درباره وقوع سیل به مجلس گزارش دهند اما برای رسیدگی به مشکلات در مناطق سیل‌زده هستند.

پزشکیانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق پیش از دستور خود با اشاره به سیل‌های اخیر در کشور گفت: سیلی که در این ایام اتفاق افتاد حال بسیاری از مردم را تلخ کرد و گرفتاری‌ها و مشکلاتی را برای آنها به وجود آ‌ورد که این حالت برای هر انسان آگاه و دردمندی احساس تلخی را پدید خواهد آورد.

وی افزود: باران رحمت خداوند بود، بارید و بسیاری از مناطقی که بی آب را سیراب کرد، اما سیل نیز آمد و خرابی‌هایی را به بار آورد، جان گرفت و تخریب کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار بود مسئولان دولتی امروز ساعت ۱۰ درباره وقوع سیل‌های اخیر در کشور به مجلس گزارش دهند اما برای رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده هستند و بر این اساس نمایندگان مناطق سیل زده، گزارشی از خرابی های به بار آمده در مناطقشان ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: سپاه، بسیج، ارتش و کمیته امداد در منطقه هستند و به مردم یاری می‌رسانند و خداوند ان شاءالله به آن‌ها کمک کند، تنها سیل است که می‌تواند این خرابی‌ها را جبران کند و آن سیل مردم است چرا که ممکن نیست دولت و مجلس به تنهایی قادر به حل این مشکلات باشند.

پزشکیان اظهار کرد: اگر بخواهیم این مشکلات حل شود باید همه مردم بسیج شوند و هرکسی که مدعی بوده و ادعا می‌کند مشکل یک محله و ۱۰  خانه را حل کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیاییم از این تهدید که در سال نو برای کشور ایجاد شد فرصتی ایجاد کنیم و همدلی مردم و یاری به سیل زدگان را جشن بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: باید کار عملیاتی انجام دهیم هرکسی بتواند مسئولیتی ساده بپذیرد مشکل حل می‌شود، لذا امیدوارم خداوند امسال را سال همدلی و همیاری قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
کیوان
۱۴:۰۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
چیزی برای گفتن ندارند
آخرین اخبار