مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: راه مواصلاتی ۳۰ روستا در نورآباد لرستان با اعزام ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین بازگشایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اصغر گونجی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در پی وقوع سیل در لرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین برای کمک به سیل زدگان مأموریت یافت و با اعزام نیرو و ارسال ماشین آلات سنگین برای بازگشایی مسیر‌های مسدود شده وارد عملیات شد.

وی با اشاره به استقرار شبانه روزی ادوات سنگین و ماشین آلات این نهاد در مناطق مختلف سیل زده اظهار داشت: بنیاد مسکن استان قزوین تا کنون بازگشایی راه مواصلاتی ۳۰ روستا در سه بخش نورآباد را به اتمام رسانده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

گونجی یادآور شد: همچنین با اعزام نیرو‌های فنی و کارشناسی عملیات ارزیابی واحد‌های خسارت دیده در منطقه نورآباد لرستان با سرعت در حال انجام است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: این نهاد با تمام توان فنی و اجرایی خود در منطقه سیل زده حضور دارد و با کمک رسانی در کنار هموطنان آسیب دیده خواهد بود.

انتهای پیام/ک

استقرار ادوات سنگین و ماشین آلات بنیاد مسکن قزوین در مناطق سیل زده

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار