به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نسا هاشمی رییس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه گفت : از این میزان بیشترین موارد آبگرفتگی گزارش شده به مرکز سامانه، مربوط به منطقه پنج با ۹۳ مورد بوده است.
وی گفت : منطقه ۶ شهرداری کرمانشاه نیز با ۷۵ مورد، منطقه سه با ۷۳ مورد، منطقه هفت با ۶۵ مورد و مناطق یک و چهار با ۵۱ مورد، منطقه ۲ با ۴۱ مورد و در نهایت منطقه ۸ با ۲۱ مورد به ترتیب بیشترین و کمترین تماسها را داشته است.
این مسوول یادآور شد، در اولین فرصت و براساس اولویت بندی برای رفع مشکلات شهروندان اقدامهای لازم انجام شده است.
هاشمی افزود: پرسنل سامانه در ایام تعطیلات نوروز به صورت شیفت بندی و به صورت شبانه روزی در محل کار حضور داشته و پاسخگوی شهروندان و مهمانان نوروزی بودند.
وی اضافه کرد: کارکنان واحد بازخورد سامانه ۱۳۷ نیز تماس با شهروندانی که مشکلات مربوط به رفع آبگرفتگی را با این سامانه مطرح کرده بودند، برقرار کردند تا از نحوه پیگیری مشکلات مطرح شده و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.
انتهای پیام/د