متقیان گفت:غیراستاندارد بودن سالن ورزشی موجب شده تاورزشکاران زیر مجموعه هیات تیراندازی نه تنها درسال۹۷افزایش نیافته بلکه به نصف کاهش یابد.

هیات تیراندازی قم نیاز به تامین سالن اختصاصی داردبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدجواد متقیان دبیر هیات تیراندازی قم گفت:مسائل اقتصادی و غیراستاندارد بودن سالن ورزشی موجب شده تا ورزشکاران زیر مجموعه هیات تیراندازی نه تنها در سال ۹۷ افزایش نیافته بلکه به نصف نیز کاهش یابد.

وی با بیان اینکه ادامه روند فعلی، تیراندازی قم را در سال ۹۸ با چالش مواجه خواهد کرد افزود: اداره کل ورزش و جوانان در دوره مدیریت قبلی وعده‌هایی برای تخصیص سالن اختصاصی استاندارد به این هیات ورزشی داده که تاکنون عملی نشده است.

وی ادامه داد:هم اکنون ۱۰۰ ورزشکار حرفه‌ای در سه رده سنی بزرگسالان،جوانان و نوجوانان در بخش بانوان و آقایان در این هیات فعالیت می‌کنند که این آمار با توجه به ظرفیت‌های استان قابل قبول نیست.

متقیان گفت:با محدودیت‌های موجود، هیات تیراندازی قم اگر بتواند عملکرد سال ۹۷ خود را در سال ۹۸ تکرار کند، کار بزرگی انجام داده است.

دبیر هیات تیراندازی قم با تاکید بر اینکه چشم انداز سالجاری این هیات نامناسب است ادامه داد: مسائل اقتصادی موجب افزایش شدید قیمت تفنگ و ساچمه شده است به طوری که ساچمه از ۳۰۰ هزار ریال به بیش از ۲ میلیون ریال افزایش قیمت یافت که این موضوع ورزش تیراندازی را با چالش مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه تیراندازی رشته پر مدال و آینده داری است گفت: با توجه به ظرفیت‌های تیراندازی قم اگر توجه و سرمایه گذاری لازم به این رشته ورزشی شود، این استان می‌تواند در مسابقات آسیایی نماینده‌ای در تیم ملی داشته باشد و به کسب سهمیه برای مسابقات المپیک در این رشته امیدوار باشد.

انتهای پیام /ح

هیات تیراندازی قم نیاز به تامین سالن اختصاصی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار