مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: ۵ دستگاه سنگین راهداری از جنوب کرمان عازم مناطق سیل زده لرستان شد.

اعزام ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری از جنوب کرمان به مناطق سیل زده لرستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مسعود جمیلی مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره بروز سیلاب در مناطق مختلف کشور گفت: با توجه به کمبود ماشین آلات راهداری برای بازگشایی معابر و راه‌ها ۵ دستگاه راهداری سنگین شامل دو دستگاه کمرشکن، دو دستگاه لودر و یک دستگاه کامیون از اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به مناطق سیل زده لرستان اعزام شد.

وی افزود: در زمان شرایط بحرانی وظیفه همگانی است که نسبت به کمک کردن به دیگر هموطنان همتی مضاعف صورت بگیرد. وی از اعزام ماشین آلات راهداری جنوب کرمان طی دو ماه گذشته برای کمک به ترمیم و بازگشایی محور‌های ارتباطی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

جمیلی با بیان اینکه مجموعه اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با تجهیزات ماشین آلات در آمادگی کامل برای ورود به بحران‌ها را دارد تصریح کرد: با توجه به گستردگی جنوب استان کرمان و مناطق سخت گذر و از طرفی خطر پذیر بودن این منطقه در حوادث مثل سیل و زلزله می‌طلبد نسبت به افزایش ماشین آلات راهداری سنگین برای انجام عملیات در زمان بحران چاره اندیشی جدی شود.

مسعود جمیلی گفت: با آموزش و به روز نگاه داشتن راهداران و رانندگان برای ورود به بحران افزود: انجام چند مانور عملیاتی ویژه در سال گذشته و محک زدن نیرو‌های حوزه راهداری و ماشین آلات و تهیه نقشه‌های عملیاتی راهداری در زمان بحران از جمله اقدامات این اداره کل برای آما گی در بحران صورت گرفت.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از تجهیز محور‌های ارتباطی جنوب استان کرمان به سیستم ارتباطی قوی بی سیم خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، امسال نقاط کور ارتباطی بی سیم در جنوب استان شناسایی خواهد شد تا محدوده ارتباطی بیشتری زیر پوشش این ارتباط قرار گیرد.


انتهای پیام /س

تجهیز محور‌های ارتباطی جنوب استان کرمان به سیستم ارتباطی قوی بی سیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.