سخنگوی راه آهن گفت: توقف چندین ساعته راه آهن تبریز تهران در زنجان به دلیل نقص فنی صحت ندارد.

توقف چندین ساعته قطار مسیر تبریز تهران صحت نداردصادق سکری در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه توقف چند ساعته قطار تبریز تهران به دلیل بروز مشکل برای مسافران آن، شایعه‌ای بیش نیست گفت: توقف چند ساعته قطار باعث به هم خوردن نظم حرکت قطارها. در این مسیر می‌شود بنابراین امکان توقف چند ساعته وجود ندارد.

وی تاکید کرد: ممکن است به دلیل نقص فنی قطار برای مدت کوتاه چند دقیقه‌ای توقف کند که در این مدت به طور قطع اطلاع رسانی کافی می‌شود و به تمامی مسافران رسیدگی می‌شود. اما امکان توقف چند ساعته وجود ندارد زیراکه زمینه ساز تاخیر و مشکل برای سایر قطار‌ها می‌شود.

سکری اظهار کرد: مردم و مسافران به شایعات توجه نکنند زیراکه در چنین شرایطی و با توجه به وجود سیلاب‌ها دامن زدن به چنین اخباری تنها باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود.


بیشتر بخوانید: محور ریلی شمال به علت طغیان رودخانه و رانش زمین مسدود شد


به گفته وی قطار مسافری تبریز-تهران به علت نقص فنی دیزل در بلاک سرچم-آذرپی متوقف شد. این قطار با تعویض و جابجایی به دیزل دیگری به سیر خود ادامه داد.

گفتنی است در فضای مجازی خبری مطرح شده بود که بامداد ۱۳ فروردین‌ماه وضعیت داخل قطار تبریز - تهران که در زنجان خراب شده، آشفته است و هیچ نیروی امدادی هم به کمک مردم نرفته است. هوا سرد است و پزشک هم در قطار نیست! برق‌های قطار قطع شده و مردم در وسط بیابان سرد گرفتار شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطار ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار