لاریجانی در سفر به قم از رودخانه قمرود بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت این رودخانه قرار گرفت.

لاریجانی از رودخانه قمرود بازدید کردبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در پی افزایش بارندگی‌ها علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس  روز سه شنبه در سفر به قم از وضعیت جاری شدن رودخانه قمرود بازدید کرد.

 در این بازدید که بهرام سرمست استاندار قم نیز حضور داشت، پس از بررسی وضعیت سیلاب در رودخانه قمرود، از سیلاب و آبگرفتگی روستای پاچیان در بخش جعفریه و سیلاب در یکی از شاخه‌های آبریز رود خانه قره چای نیز بازدید کرد.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین از سیلاب در رودخانه دولت آباد بخش جعفریه و رودخانه قاهان روستای آقلک در بخش خلجستان نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت سیلاب و مناطق بالادست قم قرار گرفت.

تاکید بر باسازی خانه های تخریب شده بر اثر سیل در قم


لاریجانی در ادامه از سیلاب رودخانه روستای نایه در بخش خلجستان بازدید و میزان خرابی و خسارت‌های وارده را بررسی و ضمن گفت و گو با اهالی منطقه سیل زده، دستور اکید برای بازسازی خانه‌های روستایی تخریب شده را صادر کرد.

 استاندار قم امروز در دیدار با لاریجانی، ضمن ارائه گزارشی از مدیریت سیلاب در این استان گفت: فرماندهی هماهنگ راه حل عبور از بحران ها است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار