رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفسنجان گفت: در ایام نوروز امسال بیش از ۸۵ هزار نفر از اماکن تاریخی و آثار باستانی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

بازدید بیش از ۱۵ هزار نفرگردشگر خارجی از بزرگترین خانه خشتی جهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن پورمنصورآبادی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفسنجان گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تاکنون بیش از ۸۵ هزار نفر از آثار تاریخی شهرستان رفسنجان بازدید کردند که بیش از ۵۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بازدیدکنندگان را نشان می‌دهد.

وی از بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از بازار بزرگ تاریخی سرپوشیده این شهر خبر داد و گفت: رفسنجان دارای آثار گردشگری بسیاری از جمله دیوار حصار قدیمی، مسیر گردشگری بنفشه، موزه ریاست جمهوری، حمام قدیمی، کاروانسرای شاه عباسی، برج‌های قدیمی، مناطق خوش آب و هوایی نظیر داوران، دره دُر، دره جوز، دهکده تاریخی اودرج و ... است.

پورمنصورآبادی بیان کرد: ۵۷ هزار مسافر از ۲۶ اسفند تاکنون در اقامتگاه ها، هتل ها، بوستان و پارک ها، زائرسرا‌ها و مکان‌های مذهبی و مدارس اقامت دارند.

وی افزود: چهار نمایشگاه عرضه سوغات رفسنجان در دو محور ورودی از سمت کرمان به رفسنجان و یزد به رفسنجان و نیز در خانه حاج آقا علی و کاروانسرای شاه عباسی دائر شده است و میزبان مهمانان و مسافران نوروزی هستند.


انتهای پیام/س

چهار نمایشگاه عرضه سوغات رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.