معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: برای اسکان اضطراری سیل زدگان استان تا کنون ۷۹۰ تخته چادر میان آنان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالفضل محبان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: برای اسکان اضطراری سیل زدگان استان تا کنون ۷۹۰ تخته چادر میان آنان توزیع شده است که از این تعداد ۳۵۵ تخته چادر در شهرستان مانه و سملقان، ۲۲۵ تخته در راز و جرگلان و ۲۱۰ تخته میان عشایر استان در مراوه تپه استان گلستان توزیع شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۲۷ تخته پتو در اختیار خانواده‌های سیلزده در شهرستان مانه و سملقان، ۷۵ تخته در راز و جرگلان و ۲۱۰ تخته در مراوه تپه قرار گرفته است.

محبان اظهار کرد: در این مدت بیش از چهار هزار و ۳۳۰ کنسرو و بیش از یکهزار و ۳۰۰ بسته غذایی نیز میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

وی افزود: با وقوع حادثه سیل در شهرستان‌های مانه و سملقان و راز و جرگلان، ده‌ها تیم از این جمعیت در عرصه حاضر شده و نسبت به امدادرسانی اقدام کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به استقرار بالگرد امداد در پایگاه پشتیبانی و عملیات این جمعیت در استان گفت: بالگرد امداد و نجات تا پایان طرح نوروزی در استان مستقر است و امید است خدمات رسانی با استفاده از این توان، سرعت گیرد.

انتهای پیام / ب 

۷۹۰ تخته چادر میان سیل زدگان خراسان شمالی توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.