معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این جمعیت، یک قایق نجات برای امداد رسانی به عشایر سیل زده خراسان شمالی مستقر در مراوه تپه استان گلستان، اعزام کرد.

هلال احمر خراسان شمالی یک قایق نجات به مراوه تپه اعزام کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالفضل محبان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به جاری شدن سیلاب، برای امدادرسانی به عشایر مراوه تپه، نیاز به قایق بود که این جمعیت نسبت به تامین و اعزام آن اقدام کرد همچنین یک دستگاه خودرو عملیات به مناطق عشایری استان گلستان اعزام شده است.

وی افزود: این جمعیت برای عشایر خراسان شمالی که در مراوه تپه استان گلستان مستقر و گرفتار سیل شده اند، یکهزار بسته غذایی یک ماهه و ۷۲ ساعته آماده کرده است.

محبان گفت: تیم‌های امدادی این جمعیت امروز به روستای کهنه جلگه دسترسی یافتند.

وی افزود: تاکنون دسترسی به سه روستای دور دست این شهرستان میسر نبود، اما امروز امدادگران توانستند با بازگشایی بخشی از معبر به وسیله دو دستگاه تراکتور از مسیر روستای حصارچه عازم روستای کهنه جلگه شدند.

محبان با اشاره به توزیع ۲۱۵ بسته غذایی یک ماهه بین آسیب دیدگان ناشی از سیل در شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان گفت: در مجموع ۲۰ روستای استان تحت تاثیر سیل قرار گرفته که منجر به تخریب ۱۲ منزل مسکونی شده است.

انتهای پیام/ف

اعزام یک قایق نجات به مراوه تپه

برچسب ها: هلال احمر ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.