مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: با فعالیت سامانه بارشی از روز شنبه تاکنون در آسمان استان، کامیاران با ۹۵، ۵ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را در سطح استان داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، خسرو سیف پناهی گفت: در همین مدت شهر های سنندج با ۵۱، ۳ میلی متر، سقز ۳۸، ۸، مریوان ۲۷، ۱، بانه ۴۵، ۵ و قروه ۵۵، ۸ میلی متر بارش داشتند.

وی با اشاره به اینکه در ۲ روز گذشته شهرهای بیجار و دیواندره به ترتیب ۴۰، ۹ و ۲۵، ۸ میلی متر بارندگی داشته اند، افزود: در شهرهای دهگلان ۵۸، ۸ میلی متر، سروآباد ۲۲، ۸ و زرینه نیز ۲۶، ۸ میلی متر بارش ثبت شد.

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با بیان اینکه این سامانه بارشی فعال تا غروب امروز به شکل برف در اغلب نقاط استان ادامه دارد، اضافه کرد: روز سه شنبه نیمه غربی استان از جمله مریوان، هورامان، کامیاران و سنندج بارشهای بهتری خواهند داشت.

سیف پناهی با اشاره به اینکه فردا بارشها در نیمه شرقی استان پراکنده خواهد بود، یادآور شد: پیش بینی میشود روز چهارشنبه بعد از ظهر شاهد رشد ابر و بارش پراکنده در برخی نقاط استان باشیم.

وی از بارش باران در بیجار در حال حاضر خبر داد و گفت: هم اکنون در شهرهای سنندج، کامیاران و قروه شاهد بارش برف هستیم و تا غروب امروز این بارش ادامه دارد.

انتهای پیام/م

ثبت ۹۵ میلی متر بارش باران در کامیاران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.