رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از بارش برف و وجود مه غلیظ در بیشتر محور‌های ارتباطی اصلی و فرعی این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، دانش زندی گفت:در محور‌های سنندج - مریوان، سنندج - قروه، سنندج - دیواندره و سنندج - کامیاران بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه بارش برف در گردنه‌های استان شدیدتر است، افزود: محور دیواندره به بیجار نیز بارش برف سنگین دارد و در گردنه نران (محور سنندج – کامیاران) مه غلیظ و بارش برف در تردد وسایل نقلیه اختلال ایجاد کرده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: جاده سنندج - کامیاران در محدوده گردنه مروارید نیز بارش برف شدید گزارش شده و تردد در این مسیر نیاز به زنجیر چرخ دارد.

زندی با اشاره به اینکه در حال حاضر در گردنه ژالانه (مسیر سروآباد - پاوه) بارش باران داریم، اضافه کرد: فعلا هیچ محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان نداریم.

وی تاکید کرد: سامانه ۱۴۱ برای تماس تلفنی، پیام کوتاه، نرم افزار تلفن‌های هوشمند و سایت اینترنتی در هر لحظه اطلاعات مربوط به راه‌های استان و کشور را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

انتهای پیام/م

اختلال تردد در محورهای کردستان براثربارش برف

برچسب ها: بارش باران ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.