کشت‌پور گفت: به دلیل کنترل‌هایی که انجام شده تاکنون در هیچ رودخانه‌ای طغیان نداشته‌ایم.

هیچ یک از رودخانه‌ها و مسیل‌های تهران طغیان نداشته‌اندرسول کشت‌پور شهردار منطقه ۲ تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ادامه بارش‌های آسمانی در سطح شهر تهران گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شدت بارندگی در روز دوشنبه به دستور شهردار پایتخت کلیه سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران از شب گذشته در آماده باش هستند.


بیشتر بخوانید؛ بوستان نهج البلاغه تا پایان بارندگی‌ها تعطیل است


شهردار منطقه ۲ تهران تصریح کرد: کلیه مسیل‌ها، کانال‌ها و رود دره‌های کوهستان‌های شمالی تهران بازبینی شده و تاکنون هیچ مشکلی نداشته‌ایم.

وی افزود: برای حفظ جان مردم و ایمنی شهروندان دستور داده شده در بعضی از نقاطی که احتمال جاری شدن آب وجود دارد از حضور مردم جلوگیری شود.

کشت‌پور با بیان اینکه به دستور ستاد مدیریت بحران کشور حضور شهروندان در کنار کلیه رودخانه‌ها و کانال‌ها ممنوع شده است، اظهار کرد: به دلیل کنترل‌هایی که انجام شده تاکنون در هیچ رودخانه‌ای طغیان نداشته‌ایم.

شهردار منطقه ۲ خاطرنشان کرد: ممنوعیت حضور شهروندان در کنار رود دره‌ها تا غروب امروز پایان می‌یابد و به خاطر رعایت احتیاط از مردم می‌خواهیم تا فردا هم از حضور در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

ممنوعیت حضور شهروندان تهرانی کنار رودخانه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار