با وجود هشدارهای انجام شده اما پارک های ساحلی اهواز پر از آدم هایی است که بی توجه در حال خوشگذرانی در کنار رودخانه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دبی رودخانه کارون به بیشترین حجم خود رسیده و بسیاری از پارک ها و جاده های ساحلی به زیر آب رفته اند.

به گفته جمال عالی نیسی سرپرست فرمانداری اهواز دبی کارون به بیش از ٣۰۰۰ متر مکعب رسیده است و در خوزستان وضعیت فوق العاده اعلام شده که هر گونه تردد در کنار رودخانه ها ممنوع است.

برای جلوگیری از هرگونه مخاطرات احتمالی، جاده‌های ساحلی اهواز از چند روز قبل بسته شده‌اند و مسئولان بارها از مردم خواسته‌اند از نزدیک شدن به رودخانه کارون، جاده‌های ساحلی و بوستان‌های لب کارون خودداری کنند تا حادثه‌ای مردم را به خطر نیندازد.

این درحالی است که مشاهده خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان حاکی از حضور برخی مردم در سراسر پارک های ساحلی و پل های اهواز است عده ای که با توجه به شرایط موجود و خبررسانی هایی که توسط ارگان های مختلف صورت گرفته است اما باز هم به جای توجه به اخطار ها در حال خوشگذرانی و عکاسی اند.

افرادی که خود را شهروند خبرنگار می دانند و بدون توجه به اخطار ها، خطر میکنند. متاسفانه برخی دلیل خود را برای این کار کنجکاوی عنوان می کنند اما آیا سلفی ارزش به خطر افتادن جان خود و همراه هان شما را دارد؟

بر اساس آموزش های جمعیت هلال احمر حدود ۱۵ سانتی متر آب، موجب از دست رفتن کنترل و واژگون شدن خودرو ها می شود و حدود ۶۰ سانتی متر آب می تواند انواع خودروها را با خود ببرد یعنی تردد و سلفی گرفتن در کنار رودخانه ای سرکش که هر لحظه امکان طغیانش وجود دارد موجب ایجاد اشتباهات پر خطری خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

پارک های ساحلی اهواز

برچسب ها: سیلاب ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.