معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از ایجاد شکاف در برخی نقاط جاده ساحلی اهواز به دلیل بالا آمدن آب خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا عالی پور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص هشدار‌های سازمان آب و برق خوزستان گفت: بر اساس هشدار‌ها افزایش دبی رودخانه کارون تا ۲ هزار و ۱۰۰ مترمکعب در ثانیه وجود دارد، اما امروز شاهد دبی بالاتر از این میزان هستیم که با نفوذ آب به لایه‌های زیرین جاده ساحلی باعث ایجاد شکافی به فاصله ۱ متر در پیاده رو و به طول ۳۰ متر در زیر پل هشتم شد.

وی افزو با بیا اینکه شکاف ایجاد شده خطرناک است افزود: به همین دلیل پیش‌بینی ستاد مدیریت بحران قبل از وقوع هر رخدادی جاده ساحلی اهواز بسته شد و رفت و آمد در این محور ممنوع است. اما بلافاصله پس از فروکش کردن آب باید کار تثبیت بستر به گونه‌ای مناسب و زیرسازی انجام شود.

عالی پور بیان کرد: جاده‌های ساحلی اهواز طی ۱۰ سال اخیر توسعه پیدا کرده اند و لازم به ذکر است که در زیر پل سوم از سمت ساحلی شرقی در برخی مجاری به شکل معکوس آب از رودخانه وارد زیرگذر شده و از سمت پل چهارم نیز آب وارد زیرگذر شد، سمت پل سیاه نیز به دلیل نبود دیواره حفاظتی ساحلی آب وارد معبر شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان این‌که معضل آب‌گرفتگی به‌طورجدی در شهر اهواز وجود ندارد، اظهار داشت: در برخی نقاط خروجی فاضلاب شهر زیر خط تراز رودخانه کارون است و تخلیه فاضلاب به‌کندی صورت می‌گیرد که ممکن است در برخی نقاط شاهد پس‌زدگی فاضلاب باشیم. مشکل فاضلاب در خیابان کافی و ادهم در منطقه یک اهواز، کوی علوی و کمپلو جنوبی وجود دارد که فاضلاب به‌کندی تخلیه می‌شود.

انتهای پیام/ ن

شکاف در جاده ساحلی اهواز

برچسب ها: سیلاب ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.