وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه مکتبی را تاسیس کرده که تمامی سران این رژیم از آن درس آموخته‌اند.

لیبرمن: یحیی السنوار انسانی خلاق و بسیار باهوش استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفت: «یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس سال گذشته در نوار غزه مکتبی را به روی ما گشود که تمامی سران امنیتی و سیاسی اسرائیل در آن درس آموختند و این فرد انسانی خلاق و بسیار باهوش است.» لیبرمن این سخنان را در کنفرانسی که عصر جمعه در تل آویو برگزار شد مطرح کرد.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی افزود: ما باید تصمیم شجاعانه‌ای بگیریم و به صورت کامل از غزه عقب نشینی کنیم و اگر این اقدام را به عنوان گامی راهبردی که دارای جدول زمانی مشخص و الزام آوری است انجام ندهیم باید زمان بسیار طولانی را در غزه سپری کنیم.

شبکه دو عبری زبان رژیم صهیونیستی نیز پس از این کنفرانس با آویگدور لیبرمن گفتگو داشت که وی در این مصاحبه بار دیگر ادعای خود مبنی بر تروریستی بودن حماس را مطرح کرد. همچنین لیبرمن در این گفتگو با اینکه مدعی شده است ارتش رژیم صهیونیستی بزرگترین ارتش خاورمیانه است، اعلام کرد ارتش این رژیم از اقدامات جنبش حماس در هراس است.

مردم فلسطین روز گذشته، شنبه، در روز سرزمین و در سالگرد راهپیمایی‌های بازگشت در نوار غزه تظاهرات میلیونی برگزار کردند که ۴ جوان فلسطینی در این روز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار