واکنش به موقع خودروی تسلا پیش از وقوع تصادف! + فیلم

خودروی خودکار شرکت تسلا با پیش بینی وقوع تصادف در اتوبان با واکنشی سریع مانع وقوع تصادف برای این خودرو و آسیب دیدگی مالک و سرنشینان آن شد.

 واکنش به موقع خودروی تسلا پیش از وقوع تصادف + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی خودکار شرکت تسلا با پیش بینی وقوع تصادف در اتوبان با واکنشی سریع جان مالک یک خودروی ساخت این شرکت را نجات داد. ویدئویی که توسط دوربین داش کم  تهیه شده است لحظه وقوع یک تصادف در اتوبان A2 کشور هلند را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو صدای سیستم هشدار خودروی تسلا شنیده می‌شود که بلافاصله با پیش بینی خطر اقدام کرده و  در نتیجه ترمزهای اضطراری را فعال می‌کند.

این واکنش سریع خودروی تسلا مانع تصادف شدید این خودرو با دو خودروی دیگر که با یکدیگر در اتوبان برخورد کرده و واژگون شده بودند شد. در اين ويديو صدای سیستم هشدار دهنده خودروی تسلا شنيده می‌شود كه به راننده درباره احتمال برخورد دو خودرويی كه در برابر او قرار دارند هشدار مي‌دهد و لحظاتی بعد دو خودرو با يكديگر برخورد می‌كنند و بلافاصله خودروی تسلا ترمز كرده و متوقف می‌شود.

گفتنی است؛ نجات سالم سرنشینان این خودروی خودکار تسلا در هاند در حالی خبرساز می‌شود که در تابستان ۲۰۱۶، ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا پس از رونمایی از سیستم راننده خودکار اعلام کرده بود این سیستم از توانایی نجات جان انسان‌ها برخوردار است. حال این ویدئوی کوتاه صحت ادعای ایلان ماسک را اثبات می‌کند. همچنین ماسك در ماه سپتامبر تاييد كرده بود که با بهره‌گرفتن از سيستم رديابی راداری و حسگرهای بصری،‌ سيستم خودران تسلا امكان ديدن تمامی خودروهای اطراف را دارد.

انتهای پیام/

لحظه پیشگیری خودروی خودکار تسلا از وقوع تصادف!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.