ساخت و بومی‌سازی قطعات ماشین‌آلات پسماند باعث صرفه‌جویی ۱۱ میلیارد ریالی شد.

بومی سازی عامل صرفه‌جویی ۱۱ میلیارد ریالیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل کریمیان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: به صورت تجمیعی از سال ۸۷ تاکنون بالغ بر ۲۲۵ میلیارد ریال صرفه جویی ارزی صورت پذیرفته که امیدواریم در سال ۹۸ با استفاده از توان متخصصان داخلی قطعات بیشتری تولید کنیم.

وی بیان کرد: ساخت و بومی‌سازی قطعات ماشین‌آلات تخصصی سازمان از سال ۸۷ آغاز شده که با توجه به تحریم‌ها و جلوگیری از ورود قطعات، بر آن شدیم تا با بکارگیری و استفاده از توان متخصصان داخلی با انجام مهندسی معکوس قطعات مورد نیاز را در داخل تولید کنیم.

وی عنوان کرد: در سال ۹۶ حدود ۵ میلیارد ریال صرفه‌جویی صورت گرفته بود که ما موفق شدیم در سال ۹۷ با ۱۲۶ درصد افزایش به حدود ۱۱ میلیارد ریال دست پیدا کنیم که از جمله قطعاتی که در این سال تولید شد می‌توان به سرچرخ دلوو، سرچرخ اشمیت، پنیون و کرانویل، پمپ خودمکش و ... اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد عنوان کرد: به صورت تجمیعی از سال ۸۷ تاکنون بالغ بر ۲۲۵ میلیارد ریال صرفه جویی ارزی صورت پذیرفته که امیدواریم در سال ۹۸ با استفاده از توان متخصصان داخلی قطعات بیشتری تولید کنیم.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

صرفه جویی ارزی با استفاده از توان متخصصان داخلی

برچسب ها: اخباراقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.