عملکرد نه‌چندان خوب گلکسی فولد در بنچمارک!

گلکسی فولد در اولین بنچمارک منتشر شده از این مدل نتوانست انتظارات کاربران و کارشناسان را برآورده کند.

عملکرد نه‌چندان خوب گلکسی فولد در بنچمارک!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گلکسی فولد اولین تلفن هوشمند تاشو شرکت سامسونگ و اولین مدل تاشو تولید شده (توسط یک شرکت مطرح) در تاریخ صنعت تلفن همراه به شمار می‌آید. این مدل حدود یک ماه پیش در فوریه ۲۰۱۹ معرفی شد و تا یک ماه دیگر در ۲۶ آوریل نیز عرضه خواهد شد.

اما در یک ماه گذشته تمامی اخبار، گزارش‌ها و بررسی‌های انجام شده از این مدل پیرامون نمایشگر تاشو و ویژگی‌های جدید این مدل بوده و کمتر به مشخصات فنی و قدرت آن پرداخته شده، به تازگی اولین بنچمارک از گلکسی فولد منتشر شده که ابعاد تازه‌ای از این مدل را برای ما روشن می‌سازد. نتایج این بنچمارک از آزمایش گلکسی فولد بر روی پلتفرم مطرح Geekbench به دست آمده و در آن گلکسی فولد نتوانسته امتیازات مورد انتظار را کسب کند.

عملکرد نه‌چندان خوب گلکسی فولد در بنچمارک!

در ابتدا بد نیست که مشخصات گلکسی فولد را مرور کنیم، گلکسی فولد از یک نمایشگر ۷.۲ اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ بهره‌ می‌برد، یک صفحه نمایش ثانویه با ابعاد ۴.۶ اینچ نیز در پشت گوشی قرار دارد. پردازنده این مدل تراشه ۷ نانومتری و ۸ هسته‌ای پرقدرت کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ است که در تمامی پرچمداران جدید بازار مورد استفاده قرار گرفته شده، تراشه Adreno 640 نیز به عنوان پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده است. گلکسی فولد از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که از این نظر یکی از برترین مدل‌های بازار به شمار می‌رود. همچنین ۶ دوربین مختلف و اندروید ۹ از دیگر ویژگی‌های اولین مدل تاشو سامسونگ هستند.

عملکرد نه‌چندان خوب گلکسی فولد در بنچمارک!

گلکسی فولد در بنچمارک منتشر شده توانسته در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۳۴۱۸ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۹۷۰۳ را به دست بیاورد. این امتیاز‌ها برای مدلی با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و حافظه رم ۱۲ گیگابایت بسیار پایین است، البته این امتیازات در بنچمارک Geekbench امتیازات بالایی محسوب می‌شوند، اما باید گفت قبل از گلکسی فولد، مدل‌هایی مانند گلکسی S10، S9 پلاس، نوت ۹ و هوآوی میت ۲۰ پرو توانستند با مشخصات ضعیف‌تر امتیازاتی بالاتر یا مشابه گلکسی فولد را به دست بیاورند و به همین دلیل انتظارات از این مدل بسیار بالا است.

عملکرد نه‌چندان خوب گلکسی فولد در بنچمارک!

به نظر می‌رسد عمده مشکل گلکسی فولد در بخش نرم افزاری باشد، در هر صورت این مدل از یک رابط کاربری خاص با ویژگی‌های جدیدی بهره‌مند شده که به واسطه تا شدن نمایشگر، وجود دو صفحه نمایش و ۶ دوربین، هماهنگی بین اجزا به یک چالش دشوار تبدیل می‌شود. به احتمال فراوان این مدل از نظر نرم افزاری و رابط کاربری هنوز به بلوغ کافی نرسیده و در آینده سامسونگ با بروزرسانی جدید می‌تواند عملکرد این مدل را افزایش دهد.

عملکرد نه‌چندان خوب گلکسی فولد در بنچمارک!


بیشتر بخوانید: هوآوی P30 Pro با پیشرفته‌ترین تکنولوژی دوربین +تصاویر


انتهای پیام/

مشکلات نرم افزاری گلکسی فولد چیست؟

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار