رونمایی شیائومی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی؛

شارژ کامل گوشی تنها در ۱۷ دقیقه! +فیلم

شیائومی در ویدئویی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی خود رونمایی کرد که می‌تواند یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپری را تنها در ۱۷ دقیقه شارژ کند.

شارژ کامل گوشی تنها در ۱۷ دقیقه! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فناوری‌های جدید در حوزه تلفن‌ هوشمند آنقدر سریع و متوالی معرفی می‌شوند که گاهی اوقات متوجه بزرگی و کاربردی بودن این فناوری‌های نوین نمی‌شویم. طی چند سال اخیر دوربین‌های چندگانه با کیفیت بسیار بالا مشکل عکاسی و تصویربرداری خریداران تلفن‌های هوشمند را رفع کردند، پس از آن بریدگی و حفره برای دوربین سلفی و فناوری آکوستیک به بزرگی و یکپارچگی نمایشگر‌ها کمک کرد و حاشیه‌های صفحه نمایش‌ها روز به روز باریک‌تر شدند.

با پیشرفت حسگر‌های اثر انگشت و سنسور‌های تشخیص چهره سه‌بعدی بحث امنیت نیز بهبود یافت و در سال گذشته با معرفی مدل‌های 5G سرعت اینترنت فوق‌العاده بالا نیز به گوشی‌های هوشمند راه پیدا کرد. در آخر نیز مدل‌های تاشو سامسونگ و هوآوی معرفی شدند که حرکتی تاریخی در صنعت تلفن همراه به شمار می‌آید و تجربه کار با این گونه محصولات را دگرگون خواهد کرد.

شارژ کامل گوشی تنها در ۱۷ دقیقه! +فیلم

اما پیشرفت فناوری متوقف نمی‌شود و هر روز باید منتظر یک اتفاق جدید باشیم. شیائومی یکی از شرکت‌هایی است که شارژ سریع و وایرلس را به طور جدی برای مدل‌های خود عرضه کرد و حتی در برخی مدل‌ها اقلام شارژر (سریع و وایرلس) را درون جعبه قرار داد تا خریداران نیاز به پرداخت هزینه جداگانه نداشته باشند.

این شرکت بر روی بحث شارژ سریع متمرکز شد و حالا در حرکتی تاریخی از شارژر فوق سریع ۱۰۰ واتی خود رونمایی کرد. البته این فناوری هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، اما روز گذشته شیائومی در ویدئویی عملکرد خیره کننده شارژ سریع خود را به نمایش گذاشت تا از این به بعد مشکل زمان شارژ نیز برای خریداران رفع شود و سرعت زندگی امروزی باز هم افزایش پیدا کند.

شارژ کامل گوشی تنها در ۱۷ دقیقه! +فیلم

در سال گذشته هوآوی برای مدل میت ۲۰ پرو از شارژ سریع ۴۰ واتی رونمایی کرد و شرکت اوپو در مدل Find X نیز شارژ سریع ۵۰ واتی را به بازار عرضه کرد. اما سرعت فناوری شارژ سریع شیائومی با نام Super Charge Turbo دو برابر موارد ذکر شده سرعت دارد و در تنها ۱۷ دقیقه یک گوشی با باتری ۴ هزار میلی‌آمپری را شارژ می‌کند.

در ویدئو زیر عملکرد شارژ ۵۰ واتی اوپو نیز در کنار شارژ ۱۰۰ واتی شیائومی به نمایش گذاشته شده و در حالی که باتری گوشی که شارژر اوپو به آن متصل بوده ۳۷۰۰ میلی‌آمپر است و ۳۰۰ میلی‌آمپر از باتری گوشی در حال شارژ شیائومی کمتر است، این مدل در مدت ۱۷ دقیقه تنها ۶۵ درصد شارژ شده، اما گوشی مقابل در ۱۷ دقیقه به صورت ۱۰۰ درصد شارژ کامل می‌شود. زمان ۱۷ دقیقه‌ای برای یک باتری ۴ ‌هزار میلی‌آمپری که بیشتر در گوشی‌های بالارده مورد استفاده قرار می‌گیرد رقمی شگفت انگیز است و حتی در مدل‌های معمولی که به باتری با ظرفیت پایین‌تر تجهیز شده‌اند، این زمان کوتاه‌تر هم خواهد شد.


بیشتر بخوانید: آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ اسفند) +جدول


انتهای پیام/

فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی شیائومی

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.