شرکت لنوو قصد دارد به قولی که در کنفرانس جهانی موبایل داده عمل کند و پرچمدار بعدی خود را با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه کند.

لنوو در پرچمدار بعدی خود از دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش در کنفرانس جهانی موبایل، شرکت لنوو اعلام کرد که برنامه دارد تا در آینده یک مدل 5G با دوربین ۱۰ مگاپیکسلی عرضه کند. حال این آینده به نظر خیلی دور نیست و به احتمال بالا پرچمدار بعدی لنوو چنین ویژگی‌هایی دارد. لنوو که در سال گذشته برای اولین بار از حافظه رم با ظرفیت ۱۲ گیگابایت رونمایی کرد، حالا قصد دارد یک بار دیگر نام خود را به عنوان اولین شرکتی که تلفن هوشمندی با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی تولید کرده، در تاریخ ثبت کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این مدل وجود ندارد، اما مدیرعامل لنوو در شبکه اجتماعی Weibo پستی را در مورد نسخه پرو پرچمدار Z6 منتشر کرده که در آن از هشتگ ۱۰۰ مگاپیکسل استفاده کرده است.

لنوو در پرچمدار بعدی خود از دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند

به طور قطع مدیر عامل لنوو بی‌دلیل از چنین هشتگی استفاده نکرده و ما در لنوو Z6 پرو شاهد استفاده از سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی خواهیم بود.

اگر یادتان باشد به تازگی فهرستی از قابلیت پردازنده‌های جدید کوالکام منتشر شد که در آن برخی از تراشه‌های این شرکت قابلیت پشتیبانی از دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی را داشتند، حال لنوو به احتمال فراوان با استفاده از پردازنده‌های نسل جدید کوالکام در پرچمدار خود از دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. در این صورت مدل لنوو Z6 پرو مجهز به دوربین تکی ۱۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود، تراشه‌های کوالکام تنها قابلیت پشتیبانی از دوربین تکی ۱۰۰ مگاپیکسلی را دارند و در حال حاضر نمی‌توانند دوربین چندگانه با سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی را پردازش کنند.

لنوو در پرچمدار بعدی خود از دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند

سری پرچمدار سال گذشته لنوو در ۴ نسخه Z5، Z5 پرو، Z5 پرو GT و Z5s معرفی شدند. نسخه پرو Z5 دارای طراحی کشویی بود که به همین جهت از نمایشگر یکپارچه و بدون بریدگی و حفره برای دوربین سلفی بهره می‌برد. صفحه نمایش این مدل ۶.۴ اینچ پهنا دارد که زیر آن حسگر اثر انگشت جای گرفته است. این مدل از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کند و به ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز است.

اگر Z6 پرو با بروزرسانی‌هایی نسبت به مدل سال گذشته همراه باشد، باید در این مدل شاهد استفاده از نمایشگر یکپارچه بزرگ‌تر از ۶.۵ اینچ باشیم، همچنین لنوو برای پردازش دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی، می‌تواند از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام استفاده کند. حافظه رم نیز در دو نسخه ۸ و ۱۲ گیگابایتی ایده‌آل خواهد بود.

لنوو در پرچمدار بعدی خود از دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند

اگر سری Z6 مانند پرچمداران سال گذشته لنوو در ماه نوامبر معرفی شوند، زمان زیادی تا رونمایی از این مدل داریم و اخبار تکمیلی می‌تواند مشخصات بیشتری از این مدل را فاش کند.


بیشتر بخوانید: آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۷ اسفند) +جدول


انتهای پیام/

نسل جدید گوشی لنوو

برچسب ها: فناوری ، لنوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار