مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: از ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا پایان روز نهم سال جاری بیش از ۴۴۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان ثبت شد.

افزایش ورود گردشگر به آذربایجان غربیجلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در  گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت:از آغاز سفر‌های نوروزی تا پایان روز نهم فروردین، ۴۴۵ هزار و ۳۳۷ گردشگر ایرانی و خارجی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری استان دیدن کردند.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ادامه داد: در همین مدت ۱۰۴ هزار و ۱۲۱ نفر نیز در تاسیسات اقامتی استان اقامت کرده اند، که نسبت به مدت زمان سال گذشته بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است.

جباری افزود: از این تعداد، ۱۸ هزار و ۲۰۵ نفر در هتل ها، مهمانپذیرها، ۹۸۰ نفر در اقامت گاه‌های بوم گردی، ۶۳ هزار و ۳۴۶ نفر در مدارس، ۱۴ هزار و ۸۹۲ نفر در مهمانسرا‌های ادارات، خوابگاه‌ها و ۶ هزار و ۶۹۸ نفر نیز در اقامت گاه‌های موقت این استان مستقر شدند..

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با اشاره به بازدید مسافران از موزه‌های استان نیز عنوان کرد: از آغاز طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ۹۸، ۸۵ هزار و ۲۲۷ گردشگر ایرانی و خارجی از موزه‌های سطح استان بازدید کرده اند.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش ورود گردشگر به آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.