مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت:بیش از ۳۸۸ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان ثبت شد.

جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در  گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت:از آغاز سفر‌های نوروزی تا پایان روز هشتم فروردین، ۳۸۸ هزار و ۱۷۵ از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری استان دیدن کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش چشمگیری برخوردار است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ادامه داد:در همین مدت ۹۴ هزار و ۹۵۷ نفر نیز در تاسیسات اقامتی استان اقامت کرده اند، که نسبت به مدت زمان سال گذشته بیش از ۸ درصد افزایش دارد.

جباری افزود:از این تعداد، ۱۰ هزار و ۲۲۸ نفر، ۵ هزار و ۷۹۱ نفر در مهمانپذیرها، ۸۳۷ نفر در اقامت گاه‌های بوم گردی، ۵۹ هزار و ۱۶۷ نفر در مدارس، ۱۳ هزار و ۱۱۸ نفر در مهمانسرا‌های ادارات و ۵ هزار و ۸۴۶ نفر در اقامت گاه‌های موقت اقامت کرده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با اشاره به بازدید مسافران از موزه‌های استان گفت:در همین مدت، ۷۳ هزار و ۷۵۱ نفر نیز از موزه‌های استان بازدید کرده اند.

انتهای پیام/م

 

افزایش ورود مسافر به آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.