مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت:۳۱۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی دیدن کردند.

جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در  گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود:از آغاز طرح خدمات سفر‌های نوروزی ۳۱۵ هزار و ۶۸۵ نفر  از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی دیدن کرده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: در این مدت هشت هزار و ۱۸۳ نفر در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها و چهار هزار و ۶۹۰ نفر در مهمانپذیر‌ها، ۶۱۵ نفر در اقامت گاه‌های بوم گردی، ۴۸ هزار و ۵۱۵ نفر در کلاس‌ها، ۹ هزار و ۲۶۴ نفر در مهمانسرا‌های ادارات و نزدیک به ۴ هزار نفر در اقامت‌های موقت سطح استان اقامت داشته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با اشاره به تمایل مسافران برای اقامت در واحد‌های بوم‌گردی روستایی در سال‌های اخیر، ادامه داد: در یک هفته گذشته ۶۱۵ نفر اقامت در این واحد‌ها ثبت شده که بیشترین تعداد اقامت مربوط به واحد‌های بوم‌گردی تکاب است.

جباری با اشاره به بازدید مسافران نوروزی از موزه‌ها افزود:۵۶ هزار و ۹۲۰ هزار نفر نیز از موزه‌های تاریخی استان دیدن کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد چشمگیری برخوردار است.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش ورود گردشگران به آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.