رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: سارق حرفه‌ای و سابقه دار ایلامی با ۱۴ فقره کیف قاپی دستگیر شد.

دستگیری کیف قاپ ایلامی با ۱۴ فقره سرقت

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛فت: طی چندین گزارش وقوع کیف قاپی در شهر ایلام، دستگیری این سارق حرفه‌ای در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت که با تحقیق از کلیه شکات و استفاده از شگرد‌های پلیسی و با دستور قضائی، در یک عملیات سریع و غافلگیرانه فرد متهم دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه سارق زمانیکه با یک دستگاه خودرو پلاک مخدوش قصد سرقت از شهروندان را داشت، دستگیر شده است افزود: از این سارق سابقه دار مقادیری طلا، ۳ دستگاه گوشی همراه مسروقه، یک قبضه سلاح غیر مجاز و مقداری مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با بیان اینکه در ابتدا متهم عمل خود را انکار کرد، ادامه داد: در انجام بازجویی‌های اولیه و پس از مواجهه حضوری متهم با تعدادی از شکات، متهم لب به اعتراف گشوده و به ۱۴ فقره سرقت به روش کیف قاپی اعتراف کرد.

سرهنگ مهری در ادامه با اشاره به شناسایی شکات و بازسازی این سرقت‌ها یادآورشد: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل و سپس از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/ د

کیف قاپ حرفه ای در دام پلیس ایلام

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.