سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در کمال ناباوری داور پنالتی ما را نگرفت و حریف با دست توپ را  گرفت و نگذاشت وارد دروازه شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره تساوی تیمش برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: تیم ما خیلی بهتر از تیم نساجی مازندران بود و خیلی موقعیت داشتیم، اما نتوانستیم این موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. در کمال ناباوری داور پنالتی ما را نگرفت. حریف با دست توپ را گرفت و نگذاشت وارد دروازه شود. من خنده ام گرفته است چرا که می‌گویند بازیکن نساجی مازندران سر خورد و توپ به دستش خورد. هر دستی به توپ خورد پنالتی نیست، اما این اتفاق شاید چند ماه دیگر اجرا شود. البته حریف در زمین افتاد و جلوی گل ما گرفت و اعلام کردند که این بازیکن سر خورد و این موضوع برای من حرف جدیدی است.

او درباره اینکه اشتباهات داوری تا چه زمانی ادامه دارد، گفت: این سئوال را از کمیته داوران بپرسید. من سئوالم این است که داوری که در بازی با داماش گیلان سر ما را برید چرا همان داور را برای داوری پشت دروازه ما انتخاب کردند. این‌ها دارند با ما لجبازی و دشمنی می‌کنند. مگر می‌شود داوری که عالم و آدم دیدند که پنالتی ما را نگرفت و گل سالم ما را مردود کرد به عنوان داور پنجم بازی ما برابر نساجی انتخاب شود.


بیشتر بخوانید:

مرزبان: نفت شخصیت خوبی پیدا کرده است/ قبل از پایان سال به بازیکنان پول می‌دهیم

دایی: کشتی، ورزش ملی ما است و باید حرف اول را در دنیا بزند

دایی: قطبی جنبه باخت ندارد/ برخی‌ها با خوب حرف زدن همه را فریب می‌دهند


انتهای پیام/ 

اظهارات علی دایی درباره تساوی برابر تیم نساجی مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.