سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:خودمان را به مردم سیل زده استان مازندران متعهد می‌دانیم و می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم تا مردم استانمان را که در روز‌های اخیر سختی کشیده اند، خوشحال کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: ابتدا سال نو را به تمام هموطنان تبریک گفته و به افرادی که در حادثه سیل ، عزیزانشان را از دست دادند ، تسلیت می گویم.

وی افزود: ما با تیم خوبی بازی داریم اما خودمان را به مردم سیل زده استان مازندران متعهد می‌دانیم و می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم تا مردم استانمان را که در روزهای اخیر سختی کشیده اند ، خوشحال کنیم.

جلالی درباره کیفیت زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس که قرار است بازی فردا در آن انجام شود، گفت: به احتمال زیاد به دلیل بارش باران زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس کیفیت مطلوبی ندارد و گل آلود است اما این شرایط برای هر دو تیم است و مشکلی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اینکه گلایه‌هایی که او و بازیکنانش از مالکیت و شرایط باشگاه داشتند، گفت: در حال حاضر چیزی تغییر نکرده اما به خاطر رنج‌هایی که مردم و هواداران در سیل اخیر کشیدند تنها راهی که می‌شود مردم را خوشحال کرد این است که با تمام توان در میدان حاضر شویم و برای موفقیت برسیم. درون باشگاه چیزی تغییر نکرده. مسئولان ارشد استان هم در حال حاضر موضوعات بسیار مهمتری دارند و درگیر مسئله سیل هستند.

جلالی در پایان گفت: من در دو هفته اخیر تمام تلاشم را کردم تا بچه‌ها را از نظر روحی و انگیزشی به سطح خوبی برسانم تا در بازی فردا بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

زمان نشست خبری جلالی و شفر اعلام شد

ورزشگاه فولاد خوزستان جمعه افتتاح می‌شود

فتحی: مدیر عامل ذوب آهن احتمالا از سوی اماراتی ها مامور بر هم زدن آرامش استقلال است


انتهای پیام/

اظهارت مجید جلالی پیش از دیدار  مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار