مربی تیم سایپا گفت: در بازی قبلیمان مقابل نفت مسجد سلیمان داور تیم ما را قلع و قمع کرد و در مسابقه فردا باید تیم نصفه و نیمه را به مصاف نساجی بفرستیم.

محمد دایی: تیمی نیم بند را به مصاف نساجی می فرستیم/ بزرگترین مشکلمان غیبت علی دایی استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دایی مربی تیم فوتبال تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران اظهار کرد: ابتدا به مردم سیل زده گلستان و فارس و تمام افرادی که در سیل و مصیبت اخیر ، عزیزان خود را از دست داده اند تسلیت می گویم.

وی افزود: با تبریک سال جدید، امیدوارم مردم کشورمان بدون دغدغه سال جدید را پشت سر بگذارند و در زندگی خود مشکل مالی نداشته باشند.

دستیار علی دایی درباره بازی با نساجی هم بیان کرد: در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان داور بازیکنان تیم ما را قلع و قمع کرد و در مسابقه فردا  باید تیمی نصفه و نیمه  را به مصاف نساجی بفرستیم. نمی دانم داور بازی با نفت روی چه اساسی به تمام بازیکن های ما که  اگر یک کارت زرد دیگر می گرفتند دیدار مقابل نساجی را از دست می دادند کارت داد.

دایی ادامه داد: امید خالدی، ساموئل سارفو، معین عباسیان، رضا اسدی، محمد سلطانی مهر، آرش رضاوند، امین حاج محمدی، حسین کامیاب را در اختیار نداریم اما بزرگترین مشکلمان هم غیبت علی دایی است که به ناحق در بازی با نفت مسجد سلیمان اخراج شد. با این حال روی بازیکنان جوان خود که می توانند خیلی راحت پا جای بزرگان سایپا بگذارند برای این بازی حساب کرده ایم زیرا جوانان تیم سایپا آینده فوتبال ملی ایران هستند.

مربی سایپا در پایان اظهار داشت: خوشبختانه قبل از عید بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان ما پرداخت شد. من فکر نمی کنم پولی که می خواهد برای فوتبال هزینه شود پول زیادی باشد چراکه این پول صرف شادی و نشاط جامعه می شود. ان شالله تمام تیم ها وضعیت خوبی داشته باشند چراکه ۷۰ تا ۸۰ درصد تیم ها مشکل مالی دارند.


بیشتر بخوانید:

غیبت ادامه دار بازیکنان خارجی تراکتورسازی

سرخپوشان تبریزی در سالن وزنه زدند

بازیکن اسکاتلندی تراکتورسازی وارد تبریز شد


انتهای پیام/

نشست خبری محمد دایی پیش از بازی با نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۱:۲۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
آقای دایی یاشاسین
آخرین اخبار