معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: سه هزار و ۵۶۸ نفر از مردم سیستان و بلوچستان در تعطیلات نوروز به مراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی این دانشگاه مراجعه کردند.

۳۵۶۸ نفر در نوروز به مراکز جامع سلامت مراجعه کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر سید مهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان  اظهار داشت: سه مرکز خدمات جامع سلامت شهری و ۴۳ مرکز روستایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در طرح نوروزی در حال ارائه خدمات به مراجعان هستند.

وی افزود: دندانپزشکی، پانسمان، واکسیناسیون، ویزیت پزشک و مراقبت‌های مادران باردار از جمله خدماتیست که فعالانه در تعطیلات نوروز به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با اشاره به اهمیت مراکز جامع سلامت گفت: با استقرار شبکه‌ای مراکز خدمات جامع سلامت در شهر‌ها و روستا‌ها توجه به سلامت مردم به شکل ریشه‌ای تامین می‌شود.

وی افزود: مراکز جامع سلامت با پایش بیماری‌ها و کنترل شرایط بهداشتی گام اصلی را برای ایجاد تحول در حوزه سلامت بر می‌دارند.

انتهای پیام/

۳۵۶۸ نفر در نوروز به مراکز جامع سلامت مراجعه کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار