معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از برخورد جدی پلیس با شایعه سازان در فضای مجازی درخصوص سیل و آبگرفتگی‌های اخیر خبر داد.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طی چند روز اخیر تصاویری در خصوص سیل و حوادث جانبی آن در فضای مجازی در حال انتشار است و در آن‌ها از خسارات مالی و جانی یاد می‌شود که با کمی دقت می‌توان پی برد این تصاویر متعلق به خسارات سیلاب در خارج از کشور یا مربوط به حوادث گذشته است.

وی افزود: کاربران فضای مجازی به شایعات و دروغ پردازی‌های برخی شبکه‌های مجازی درخصوص بارندگی و سیل توجه نکنند و به آن‌ها دامن نزنند و اخبار بارندگی و سیل را تنها از طریق ستاد بحران استان‌ها، رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم به خبر‌هایی که از قول منابع ناشناس در فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند؛ چراکه بسیاری از این افراد سودجویانی هستند که می‌خواهند با سوءاستفاده از سیل اخیر، مخاطبان و دنبال کننده‌های صفحات و کانال‌های خود را افزایش دهند.


بیشتر بخوانید: هشدار پلیس فتا به شایعه پردازان سیل و منتشر کنندگان تصاویر غیر واقعی


معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطرنشان کرد: به تمام مسئولان استانی کشور اعلام شده تا با رصد فضای مجازی در صورت مشاهده هرگونه شایعه یا محتوایی که باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن آرامش جامعه شود، اقدامات لازم صورت گیرد و با شناسایی منتشرکنندگان این تصاویر و محتویات برخورد لازم با آن‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

برخورد جدی پلیس با شایعه سازان در فضای مجازی درخصوص سیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار