رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس با اشاره به بارش باران و بروز سیلاب در شیراز از اسکان مسافران نوروزی در خوابگاه‌های دانشکده شهید باهنر با همکاری شهرداری خبرداد.

اسکان رایگان مسافران نوروزی در دانشکده شهید باهنر شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجامعی رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی و اسکان آنان در دانشکده شهید باهنر شیراز، گفت: پس از این حادثه اسکان مسافران نوروزی در دانشکده شهید باهنر و خوابگاه‌های آن برای عموم مسافران آزاد اعلام شد.

وی افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت خوابگاه‌های دانشکده شهید باهنر شیراز، اسکان مسافران در فضا‌های سرپوشیده دانشکده آغاز و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

جامعی ادامه داد: توزیع غذای گرم توسط دانشکده شهید باهنر شیراز در محل خوابگاه ها، نمازخانه و سالن‌های ورزشی نیز با همکاری خیران مهمان نواز و همیشه در صحنه شیرازی و شهرداری منطقه پنج نیز انجام شد.

وی بیان کرد: تا عادی شدن وضعیت آب و هوا در شهر شیراز و برطرف شدن مشکلات موجود اسکان مسافران در دانشکده شهید باهنر ادامه یافته و به آنان خدمات رسانی می‌شود.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس تصریح کرد: به طور میانگین روزانه حدود ۹۵۰ مسافر نوروزی در خوابگاه‌ها و فضا‌های سرپوشیده دانشکده شهید باهنر شیراز از جمله نمازخانه و سالن ورزشی آن اسکان یافتند.

وی اظهار کرد: در مجموع بیش از پنج هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی با همکاری شهرداری منطقه پنج شیراز در این دانشکده به عنوان یکی از مکان‌های ستاد اسکان شهرداری شیراز اسکان یافتند.

جامعی تاکید کرد: اسکان مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات در دانشکده باهنر ادامه داشته و آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس همچنین گفت: این دانشگاه دارای ۱۳ آموزشکده در شهرستان‌های فارس است که آن‌ها نیز در حالت آماده باش کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
انتهای پیام/م

اسکان مسافران در دانشکده باهنر شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار