معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: ۷۹ درصد پرونده‌های ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها به مصالحه ختم شده است.

موفقیت مددکاران فارس در مصالحه ۷۹ درصدی پرونده‌هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: پارسال حدود ۱۳ هزار پرونده به مشاوران و مددکاران اجتماعی مستقر در کلانتری‌ها ارجاع شد، که از این تعداد، ۷۹ درصد منجر به مصالحه شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۷ هزار و ۷۸۲ نفر برای دریافت خدمات مشاوره فردی در زمینه‌های مختلف حقوقی، ازدواج، اجتماعی، خانوادگی، مددکاری اجتماعی به مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس مراجعه کرده اند.

محمدی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات کارشناسان مرکز مشاوره  و مددکاران اجتماعی کلانتری‌های استان فارس می‌توان به اجرای طرح مشاوره فعال در جوامع هدف اشاره کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس افزود: در سال ۹۷ تعداد ۶۶۱ جلسه آموزشی و طرح مشاوره فعال در جوامع هدف برگزار و به ۷۱ هزار نفر مخاطب آموزش داده شده است.

وی اضافه کرد: مرکز مشاوره پلیس فارس به ویژه در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف از جمله مجزا شدن ساختمان مرکز مشاوره رشد چشمگیری داشته و تعامل سازنده با سازمان‌ها به خوبی در رشد و توسعه حوزه روان شناسی و مشاوره موثر بوده به گونه‌ای که امروز این مرکز در بین مراکز علمی و دانشگاه‌ها شناخته شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اضافه کرد: مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس هر روز به صورت تلفنی و حضوری آماده ارائه خدمات به شهروندان در زمینه حقوقی، شغلی، فردی، اقتصادی، تحصیلی خانوادگی و ازدواج است، که افراد می‌توانند هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به آدرس پل حر روبروی کلانتری ۱۱ زند مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۷۰۰۶ تماس حاصل کنند و از خدمات رایگان مشاوره بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ت

مصالحه ۷۹ درصدی پرونده‌های مشاوره در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.