مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: ۱۸۵ نفر نیروی راهداری به همراه تجهیز ماشین آلات راهداری به صورت آماده باش در شهرستان‌های جنوبی و ۷ راهدارخانه در جنوب کرمان مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به اخطاریه‌های سازمان هواشناسی وسازمان مدیریت بحران کشور گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با توجه به آغاز طرح راهداری نوروز ۹۸ آمادگی کامل برای ورود در بحران را دارد.

وی با اشاره به آماده باش کامل نیرو‌های راهداری جنوب کرمان افزود: ۱۸۵ نفر نیروی راهداری در جنوب استان کرمان و تجهیز ماشین آلات راهداری به صورت آماده باش در شهرستان‌های جنوبی و ۷ راهدارخانه مستقر هستند تا در صورت نیاز به امداد رسانی در محور‌ها با کمترین زمان ممکن حضور پیدا کنند.

مسعود جمیلی با بیان اینکه از سیل چند روز گذشته در هفت شهرستان جنوبی استان به صورت ویژه گشت‌های راهداری ملزم به بررسی باز یا بسته بودن دهانه پل‌ها و آبرو‌ها شده اند تصریح کرد: تا صبح امروز پل‌های کلیه مسیر‌ها مورد ارزیابی و بازرسی میدانی راهداران قرار گرفته است و در صورت نیاز پل‌های دچار شن گرفتگی عملیات تنقیه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بستر بیش از ۶۷ پل در محور‌های ارتباطی جنوب استان توسط دستگاه‌های راهداری بازگشایی شده است افزود: با توجه به احتمال بارش باران در نقاط بالا دست و کوهستانی به ویژه در مناطق روستایی مسافران نوروزی و رانندگانی که قصد عبور از این مناطق دارند جوانب احتیاط را رعایت کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به آماده باش مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان از مردم و رانندگان خواست:خبر‌ها را از طریق منابع موثق و رسانه‌های معتبر دریافت و از توجه به شایعات خودداری کنند.

مسعود جمیلی گفت: شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها جهت دریافت اطلاع از وضعیت راه‌ها وشرایط جوی مسیر‌ها است.
انتهای پیام /ی

بررسی وضعیت راه های جنوب استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار